Elk nadeel heeft zijn voordeel - Reisverslag uit The Glebe, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu Elk nadeel heeft zijn voordeel - Reisverslag uit The Glebe, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu

Elk nadeel heeft zijn voordeel

Blijf op de hoogte en volg Madelief

30 Juli 2014 | Australië, The Glebe

Na 4weken is eindelijk mijn middenoorontstekking over.
Dank aan deze hardnekkige langdurige antibiotica nog!
Heel blij mee.

  • 30 Juli 2014 - 09:44

    Corina:

    Hoi Madelief,
    Dat is wel heel prettig, vooral als je binnenkort weer in het vliegtuig zit.
    Ik heb je Wist je datjes gelezen, leuk!!
    Ik ben erg benieuwd naar de foto's, we komen binnenkort wel even bij je langs om ze te bewonderen :)
    Veel sterkte nog.
    Liefs, tante Corina.

  • 30 Juli 2014 - 11:38

    Tante Saskia:

    Dat is fijn, zeker voordat je weer terug gaat vliegen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 11545

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: