Aus 4 zinnetjes Wist je dat...??!! - Reisverslag uit Camperdown, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu Aus 4 zinnetjes Wist je dat...??!! - Reisverslag uit Camperdown, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu

Aus 4 zinnetjes Wist je dat...??!!

Blijf op de hoogte en volg Madelief

31 Juli 2014 | Australië, Camperdown

Wist je dat...??!!
Wist je dat...?? Engelse & Australiërs thee met melk drinken?
Wist je dat...?? Ik 3 vreemde mannen heb gezien voor mijn neus die mij aankeken? terugkijken, lach weglopen
Wist je dat...?? Australiërs niet van koud weer houden? (13graden vinden ze al koud).
Wist je dat...?? Deze reis mij nog sterkerder heeft gemaakt?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 11550

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: