Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu

Adelaide

Blijf op de hoogte en volg Madelief

14 Juli 2014 | Australië, Adelaide

Vandaag bewolkt en 13 graden in Adelaide. Ik heb de gratis fiets gepakt.
Een groot rondje van zo'n 20km gefietst. Ja, even wennen links fietsen, rechts inhalen. Niet vlak, maar echt heuvelig. Goed voor mijn conditie.
Daarna nog zo'n 10km gelopen in de stad.
Adelaide bekend:
- Wijngebied
- Kangaroe eiland
Achteraf gezien blij dat ik dat niet had geboekt. Ik ben moe.. It was a good trip today! Well done.

Morgen vertrek ik met vliegtuig naar Alice Springs (17graden). 2uur vliegen ik ben benieuwd hoe het gaat met mijn rug en oorontsteking (weer). Echt iets Australisch No worries:-) my motto now.

  • 14 Juli 2014 - 22:57

    Tante Corina:

    Lieve Madelief,
    Wel leuk zo'n klein groepje, dan kun je de uitleg van de gids goed volgen.
    Vervelend dat je last hebt van je rug en je oor, hopelijk snel weer beter.
    Ondertussen van al het moois genieten :)
    Liefs, tante Corina.

  • 14 Juli 2014 - 23:25

    Arjanne Sint Nicolaas:

    Hey lieve Madelief,

    Wat leuk om je blog te lezen....je hebt al leuke dingen meegemaakt!.. We gunnen je echt deze mooie reis! Hopelijk gaat het met je oren snel wat beter!! Veel plezier met alles daar...denken aan jou hoor! Genieten!!

    Liefs uit Almkerk..Arie & Arjanne Xxx

  • 15 Juli 2014 - 00:12

    Oma:

    Hallo Lieverd!
    Wel fijn dat het een klein groepje is waar je mee optrekt. Naar dat je last van je rug
    hebt en je oor. Ging het vandaag gped met het fietsen en lopen?. Heel bijzonder
    jouw belevenissen. Fijn dat ik ze mag meebeleven via de computer. Verstandig dat
    je naar je lichaam luistert zodat je de eerder terug bent gegaan.
    Leef met je mee. Liefs en knuffel van je oma Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 11553

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: