Spoedopgenomen Sydney Wondroosinf - Reisverslag uit Forest Lodge, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu Spoedopgenomen Sydney Wondroosinf - Reisverslag uit Forest Lodge, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu

Spoedopgenomen Sydney Wondroosinf

Blijf op de hoogte en volg Madelief

26 Juli 2014 | Australië, Forest Lodge

26/07/2014
Wakker geworden met pijn linkerbeen helemaal. Wakker geworden tintelingen, koud/warm, misselijk, overgeven, been enorm dik.
Ik ken deze symptomen. Ik heb antiobiotica op zak... Pijn nam toe.. Lopen kan niet meer, veel pijn lies.
Help geschreeuwd 7hoog verdieping huilen.. Shit.... My dream city, gelukje Sydney deze infectie hebben. Beste zkh melanoomkanker behandelingen.
Met ambulance naar ziekenhuis, morfine veel pijn.
Regent buiten in Sydney.

Voorlopig in het ziekenhuis. Ik houd jullie op de hoogte over mijn gezondheid....
SHIT... Wondroosinfectie!!

• 26 Juli 2014 - 10:18

Corina:

Lieve Madelief,
    Wat is dit balen zeg, maar gelukkig ben je nu in goede handen en hopelijk kunnen ze je snel weer op de been helpen zodat je weer verder kunt genieten van je reis.
    Wij gaan voor je duimen.
    Grappig dat er precies OZ in wit op je been staat :)
    Veel sterkte met de pijn, we denken aan je.
    Liefs, tante Corina.

• 27 Juli 2014 - 18:32