Madelief zkh - Reisverslag uit Camperdown, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu Madelief zkh - Reisverslag uit Camperdown, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu

Madelief zkh

Blijf op de hoogte en volg Madelief

28 Juli 2014 | Australië, Camperdown

Antibiotica doet eindelijk beetje zijn werk. Minder pijn door morfine. Minder misselijk. Roodheid verspreid niet meer, het is tot over mijn knie.

Tour geannuleerd, reisverkering is ingezet. Voorlopig nog hier. Als beter gaat terug naar Nederland.

Ik kom volgend jaar terug voor de oostkust ik wil duiken, snorkelen, surfen, zeilen!

  • 28 Juli 2014 - 15:07

    Tante Tiny:

    Lieve Madelief,
    Ik denk dat ik 1 mail verkeerd gestuurd heb, want die zie ik nergens staan, die had ik een week geleden gestuurd en de mail vandaag bij de verkeerde datum. Dus vandaar nog een mailtje.
    Jeetje wat ziet je been eruit zeg, dat zal wel erg pijn doen.
    Veel sterkte en liefs Tante Tiny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 11558

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: