Alice Springs Wist je dat...??!! - Reisverslag uit Camperdown, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu Alice Springs Wist je dat...??!! - Reisverslag uit Camperdown, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu

Alice Springs Wist je dat...??!!

Blijf op de hoogte en volg Madelief

29 Juli 2014 | Australië, Camperdown

Wist je dat...??
Wist je dat...?? Aankomt op airport van Alice Springs ik mijn backpack niet op mijn rug kreeg door de pijn?
Wist je dat...?? Alice Spring airport klein met aborignals tekeningen is?
Wist je dat...?? Slechtste hostel in Alice Springs had, al had ik gratis wifi bij de receptie?
Wist je dat...?? Mijn tourgids bij elke voorbijganger op de weg zwaaide en met alle liedjes meezong. Dat ik 3dagen ernaast zat?
Wist je dat...?? Ik een leeuwtje en de grootste roofvogel van Australië in het wild langs de weg heb gezien?
Wist je dat...?? Slapen in de woestijn erg koud is, rond het vriespunt?
Wist je dat...?? Ik 2 nachten niet heb gedoucht. In gewone kleding met thermo, schoenen, kouse, jas, sjaal, handschoenen, dubbele slaapzakken in heb geslapen?
Wist je dat...?? Ik met een klein groepje zonder begeleiding de Uluru (Ayers Rock) heb beklommen tot de helft? (Was een super mooie uitdaging)
Wist je dat...?? Slapen in een swag best fijn is?
Wist je dat...?? Slapen onder de sterrenhemel en melkweg erg mooi is, Zelfs met een vallende ster erbij?
Wist je dat...?? Terug in Alice Springs bij het hostel ik niet met de groep en andere groepen meeging uiteten en uitgaan.
Ik luisterde naar mijn lichaam? En toen het vreselijke nieuws las van MH17 tijdens mijn avond fruiteten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 11629

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: