Darwin Wist je dat...??!! - Reisverslag uit Camperdown, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu Darwin Wist je dat...??!! - Reisverslag uit Camperdown, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu

Darwin Wist je dat...??!!

Blijf op de hoogte en volg Madelief

29 Juli 2014 | Australië, Camperdown

Wist je dat...??
Wist je dat...?? Darwin bij de evenaar ligt?
Wist je dat...?? In de winter elke dag 30 graden of hoger is?
Wist je dat...?? In de zomer elke dag meer dan 40 graden is?
Wist je dat...?? Darwin een muggenplaag gebied is?
Wist je dat...?? Mijn tour naar Darwin ik in mijn eentje 2x de groep bent kwijtgeraakt. Tourgids zette ons af, maar daar was niet het eindpunt?
Wist je dat...?? Kangaroestaart echt stinkt en dat het daar naar smaakt? Smerig
Wist je dat...?? Kangaroevlees biefstuk is, maar dan meer naar spek smaakt?
Wist je dat...?? Een Walleby geen kangaroe is?
Wist je dat...?? Het 35 graden was elke dag. De hele groep ging zwemmen en ik het niet warm had? (Niet ging zwemmen teveel risico voor mijn been).
Wist je dat...?? Een grote bosbrand hebben gezien, zo groot als een voetbalveld en niet werd geblust?
Wist je dat...?? Ik een slang om mijn nek heb gehad?
Wist je dat...?? Ik tijdens mijn tour Alice Springs naar Darwin niet veel heb beleefd?
Wist je dat...?? Ik 4 nachten alleen in een tent sliep, de derde nacht 1,5meter afstand van een krokodil die uit het water was?
Wist je dat...?? Ik 2x2 dagen niet heb gedoucht. Geslapen met thermokleding, dubbele matrassen en slaapzak?
Wist je dat...?? De boottocht door Katherine Gorge te prijzig is voor woorden?
Wist je dat...?? Ik een slang voor mijn neus op het pad voorbij zien kronkelen van ene naar de andere kant?
Wist je dat...?? Mijn laatste nacht buiten slapen in Darwin ik 2 uur lang alleen naar de sterren heb gekeken. En twee vallende sterren voorbij zien razen?
Wist je dat...?? Mary River mijn mooiste natuur boottocht was. Dier-eet-dier?
Wist je dat...?? We meer dan 4 uur op een hobbel de hobbel weg hebben gereden? (Geen asvalt).
Wist je dat...?? Ik Litchfield park mooier vond dan Kakadu park? (Bij de meeste mensen andersom).
Wist je dat...?? Met rots beklimmen ik heen werd geholpen door de tourgids. Terug met 5 man sterk? (Super uitzicht).
Wist je dat...?? Iedereen ging zwemmen. Ik bleef achter voor de risico's aan mijn been. Soms had ik het warm en baalde ik gewoon even? (Mooiste komt nog in gedachte het rif).
Wist je dat...?? Ik een echt sinaasappel liefhebber bent. Elke dag wel 2 op?
Wist je dat...?? Tijdens een wandeling ik voor klein groepje 4 man incl. mijzelf appels meekreeg. Dat ik er 3 op at?
Wist je dat...?? Mijn hostel in Darwin stik benauwd was?
Wist je dat...?? Mijn hostel in Darwin ik op 24naar25juli moest betalen en ik eerst weigerde? (Ik had al betaald, via reisorganisatie 100% wist ik dat).
Na mijn betaling gelijk mijn reisorganisatie benaderd en 2 uur later kreeg ik mijn geld terug.

  • 29 Juli 2014 - 12:52

    Tante Saskia:

    Hoi Madelief,
    Leuk opgezet al die wist-je-datjes. En... ik wist er al een heleboel dankzij je verslagen maar nog niet allemaal. Fijn dat je eind van de week het ziekenhuis mag. Dan op naar huis en in alle rust alle foto's uitzoeken en een mooi fotoboek maken! Je moeder heeft goede opvang voor je geregeld!
    Liefs, tante Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 11624

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: