Terug NL vliegen Verzekeraar wist je dat...??!! - Reisverslag uit Camperdown, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu Terug NL vliegen Verzekeraar wist je dat...??!! - Reisverslag uit Camperdown, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu

Terug NL vliegen Verzekeraar wist je dat...??!!

Blijf op de hoogte en volg Madelief

31 Juli 2014 | Australië, Camperdown

Wist je dat...??
Wist je dat...?? Ik met een hele voorraad medicijnen op vakantie ging?
Wist je dat...?? Ik een Engelse brief van mijn huisarts had, met info voor artsen hier als ik wondroosinfectie kreeg?
Wist je dat...?? Mijn medicijnen allergieën in het Engels bij mij had voor dit?
Wist je dat...?? Ik niet bang/zenuwachtig was voor deze reis, maar ik van te voren al bang was voor Alice Springs & Darwin met mijn been? (Risicogebieden).
Wist je dat...?? Zonder de hulp van mijn moeder niet was gelukt met de juiste reisverzekering?
Wist je dat...?? Ik pas bij de 3e verzekeraar (woe 30 juli). Mij eindelijk pas was gelukt met de juiste aan de telefoon gekregen? (Spoed geregeld dus).
Wist je dat...?? Annulering-en zorgverzekeraar je niet hiermee kunnen helpen?
Wist je dat...?? Als ik geen (kanker)melanoomgeschiedenis had. Ik niet zomaar naar NL terugkon? Niet vergoed dan, geen reden om je reis te annuleren.
Wist je dat...?? Mijn eerste gedachte was gelijk tour annuleren. Toen ik zaterdag 26juli met wondroosinfectie wakker werd?

Ik ben sterkerder geworden. Een ervaring met dit is ook een leerpunt.
Mijn ouders net op vakantie zijn en gelijk een bezorgde bericht ontvingen van mij.
Mijn moeder niet rustig sliep. Een dochter aan de andere kant van de planeet. Andere tijdszone en leven maakte het niet makkelijker op.
No worries, het is gelukt.
Dikke knuffel Mams <3

Volgend jaar Australië Oostkust + Nieuw-Zeeland^^

  • 01 Augustus 2014 - 00:30

    Eva:

    Madelief,
    Wist je dat...wij met je meeleven
    Wist je dat....wij ook jou deze reis zo gunde
    Wist je dat....wij met je mee balen over dit vervelende einde van jouw droomreis
    Wist je dat.....wij de rest van het verhaal gewoon volgend jaar gaan horen
    Wist je dat....wij je na je herstel weer met open armen in ons ziekenhuis ontvangen ;-)
    Wist je dat.....je zo trots mag zijn op jezelf, je positivisme, je inzet, je kracht, je zelfreflectie en je naasten!
    Wist je dat.....nog even.....home sweet home! Ook heel fijn is en die droom....... wordt echt nog uitgevoerd. Je bent nog jong! En voor jouw wil is er altijd een weg. Desnoods met een omweg!
    Wist je dat.....KANJER!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 11551

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: