Mijn laatste verhaal Australië 2014 - Reisverslag uit The Glebe, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu Mijn laatste verhaal Australië 2014 - Reisverslag uit The Glebe, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu

Mijn laatste verhaal Australië 2014

Blijf op de hoogte en volg Madelief

31 Juli 2014 | Australië, The Glebe

Mijn eerste reis op vakantie alleen.
Een ervaring en avontuur rijker.
Sterkerder geworden, mijzelf tegen gekomen. Geluisterd eens een keer naar mijn lichaam.
Een taal wat bij mij wel goed is, maar niet perfect. Gewoon doen!
Nieuwe vrienden gemaakt.
Telefoontjes in het Engels gevoerd.

Plattegrond lezen kon ik allang, maar toch.. Uhh
Voor de pijn in mijn rug mijn spierenspul wonderen heeft gedaan.
Op vakantie gaan met een middenoorontstekking die 4 weken lang heeft geduurd. (Ik mocht vliegen, duiken ect door mini gaatje in mijn trommelvlies).

Een onbezorgde vakantie had dit moeten zijn. Wat eindigde als een nachtmerrie die uitkwam. Mijn angst, maar wat een super gave, te korte vakantie heb ik gehad. Ik had Alice Springs & Darwin echt niet willen missen. Blij dat ik het heb gezien.
Mijn kans heb gepakt. De grootste risicogebieden voor mijn been. Super mooie gebieden.
No worries, in de outback!
Ik heb 2,5week genoten van een wintervakantie, maar niet zomaar één. Wauw.
"Aussie ik ga je missen. Met lege handen naar NL geen souvenirs, geen kaarten verstuurd."
Tot volgend jaar!
Ieder geval geen 2,5 week.
Aftellen gaat beginnen.
Oostkust en Nieuw-Zeeland^^
Here I comeeeeeeeeeee:D

My dream is true* on my foot.


  • 31 Juli 2014 - 14:46

    Tante Tiny:

    Lieve Madelief,
    Ik heb je reisverslagen gelezen en vond dat je een hoop had beleefd.
    Goede reis terug naar huis en dan bij je Tante in huis en daarna Oma bij jou in huis, ook gezellig.
    Wij gaan een weekje naar London en de Cotswolds, dat ligt zuid-west van Londen.
    Dus we zijn gelijk met jou onderweg. Veel liefs Oom Johan en TanteTiny

  • 31 Juli 2014 - 22:32

    Marlies:

    Goed zo Madelief!! Zo ken ik je!
    De moed niet opgeven! Volgend jaar ga je gewoon weer!!

    Wat fijn dat je tante en je oma er voor je zijn als je thuis bent.

    Dikke kus, Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 11546

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: