London Heathrow nog boarding? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Madelief - WaarBenJij.nu London Heathrow nog boarding? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Madelief - WaarBenJij.nu

London Heathrow nog boarding?

Blijf op de hoogte en volg Madelief

20 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vanochtend 07.00 uur NL tijd vanaf Schiphol Amsterdam vertrokken naar Vancouver met stopover op London Heathrow. Aankomst volgens planning 07.15 uur Engelse tijd. Vertrek naar Vancouver een ander verhaal.
- Heathrow -
Vele vluchten vertraagd. Mijn vlucht 5 uur vertraging. Na de douane naar een paar winkels geweest. En toen was ik mijn boarding pass kwijt. Ik de reisorganisatie gebeld, daarna met mijn beste Engels gesprek ingegaan met Air Canada. Ik in de stress, geen probleem nieuw boarding pass gekregen op kosten van Air Canada. Goede service. Ik hoop dat mijn vlucht vertrekt om 15.00 uur richting Vancouver.
Dit was mijn avontuur op London Heathrow.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Canada 2015

Reisverslag Canada

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2015

Wist je dat? Eten

07 Augustus 2015

Wist je dat? Groepstour

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Hotels

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Vancouver

07 Augustus 2015

Last day of Canada
Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 11631

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: