London Heathrow nog boarding? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Madelief - WaarBenJij.nu London Heathrow nog boarding? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Madelief - WaarBenJij.nu

London Heathrow nog boarding?

Blijf op de hoogte en volg Madelief

20 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vanochtend 07.00 uur NL tijd vanaf Schiphol Amsterdam vertrokken naar Vancouver met stopover op London Heathrow. Aankomst volgens planning 07.15 uur Engelse tijd. Vertrek naar Vancouver een ander verhaal.
- Heathrow -
Vele vluchten vertraagd. Mijn vlucht 5 uur vertraging. Na de douane naar een paar winkels geweest. En toen was ik mijn boarding pass kwijt. Ik de reisorganisatie gebeld, daarna met mijn beste Engels gesprek ingegaan met Air Canada. Ik in de stress, geen probleem nieuw boarding pass gekregen op kosten van Air Canada. Goede service. Ik hoop dat mijn vlucht vertrekt om 15.00 uur richting Vancouver.
Dit was mijn avontuur op London Heathrow.