Victoria naar Campell Rivier - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Madelief - WaarBenJij.nu Victoria naar Campell Rivier - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Madelief - WaarBenJij.nu

Victoria naar Campell Rivier

Blijf op de hoogte en volg Madelief

23 Juli 2015 | Canada, Campbell River

Vandaag van Victoria naar Campell Rivier gereden.
Onderweg gestopt bij een paar kleine stadjes. Ik vond het echte Franse stadjes.
Mijn vermoeidheid was vandaag meer. Stomme antibiotica, maarja...
Ik heb een Engels reismaatje, mijn Engels verbeterd met de dag. De groep is gezellig.
Ik was vanochtend door de groep vermist, waarom omdat ik niet was komen opdagen bij het ontbijt. Bruine broodjes en sinaasappel had ik nog net iets beter.

Morgen walvissen/orka tour met de boot te wachten op Campell Rivier bij Telegraph Gove!

  • 25 Juli 2015 - 16:42

    Oma Rita:

    Hoe is het weer daar? Hier erg stormachtig en veel zware regenbuien. Fijn dat ik mee kan
    reizen via jouw reisverslag. En gelukkig dat je een gezellige groep hebt. Had je zelf
    je ontbijt gekocht, omdat je niet bij het ontbijt aanwezig was.?

    Morgen ga je op walvissen en orka tour. Ik ben benieuwd naar je belevenissen.
    Hopelijk ben je morgen wat minder vermoeid.
    Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Campbell River

Canada 2015

Reisverslag Canada

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2015

Wist je dat? Eten

07 Augustus 2015

Wist je dat? Groepstour

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Hotels

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Vancouver

07 Augustus 2015

Last day of Canada
Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 11563

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: