Dag 1 In The Rockies - Jasper NP - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Madelief - WaarBenJij.nu Dag 1 In The Rockies - Jasper NP - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Madelief - WaarBenJij.nu

Dag 1 In The Rockies - Jasper NP

Blijf op de hoogte en volg Madelief

29 Juli 2015 | Canada, Jasper Park Lodge

Het zonnetje komt langzaam tevoorschijn. Af en toe een mini bui, maar welkom in Rocky Mountains.
Naar Jasper National Park.
Eerste zwarte beer gezien, helaas geen foto want de bus kon niet stoppen op de snelweg. Doel een foto van een beer.
Mooie uitzichten op de mountains, leuk gezellig stadje. En een avontuur rijker op dag 1.
Ik heb geraft op de Athanacada rivier. Het ging er niet wild aantoe, gewoon een boottochtje. Toen kwam de zon erbij, dan is de rivier erg mooi van kleur zeeblauw.
Mooie dag beleefd.

Vandaag naar Icefield Parkway, oftewel Gletsjers en sneeuw op de top zien en bekijken.
Ben erg benieuwd ook ivm de opwarming van de aarde.
Eindpunt is het stadje Banff.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Jasper Park Lodge

Canada 2015

Reisverslag Canada

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2015

Wist je dat? Eten

07 Augustus 2015

Wist je dat? Groepstour

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Hotels

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Vancouver

07 Augustus 2015

Last day of Canada
Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 11666

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: