Vancouver Island, Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Madelief - WaarBenJij.nu Vancouver Island, Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Madelief - WaarBenJij.nu

Vancouver Island, Victoria

Blijf op de hoogte en volg Madelief

22 Juli 2015 | Canada, Victoria

Vanochtend vanuit Vancouver naar Vancouver Island gevaren.
- Wist je dat?
Vancouver Island in oppervlakte evengroot is als Nederland
Aantal inwoners maar 750.000 is

- Buchart Garden, Hoofdstad Victoria bezocht.

~Soms mag je geluk ook meezitten~
Het hotel bevindt zich aan het water. Als verrassing kreeg ik van mijn reisbegeleidster te horen: dat ik een Queenroom krijg met uitzicht over Victoria. Dit heeft zij voor mij geregeld om nog meer te genieten, ivm verhaal (melanoom gehad) verplicht moest ik het aangeven. Ook omdat ik nu 3weken lang elke dag preventief antibiotica slik.

Morgen dagje met de bus touren door plaatsen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Victoria

Canada 2015

Reisverslag Canada

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2015

Wist je dat? Eten

07 Augustus 2015

Wist je dat? Groepstour

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Hotels

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Vancouver

07 Augustus 2015

Last day of Canada
Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 11560

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: