Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Madelief - WaarBenJij.nu Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Madelief - WaarBenJij.nu

Toronto

Blijf op de hoogte en volg Madelief

04 Augustus 2015 | Canada, Toronto

4 aug
Vroeg opstaan wekker stond op 3:30 uur s' nachts.
Aankleden, ontbijt en dan hop naar het treinstation lopen.
Tevroeg aangekomen, dus station gesloten. Wachten en de trein gepakt naar de airport.
Om 07.00 uur vertrokken naar Toronto 4uurtjes duurde de reis. Ik ben op de helft. 3uren verschil met Vancouver.
Geland op Toronto, zoeken en veel vragen naar de goedkoopste en snelste verbinding.
De trein en dan de metro genomen. Gekkehuis in Toronto enorm druk.
Hotel gevonden in het centrum.

Morgen een vrije dag oppad in de stad!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Canada 2015

Reisverslag Canada

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2015

Wist je dat? Eten

07 Augustus 2015

Wist je dat? Groepstour

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Hotels

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Vancouver

07 Augustus 2015

Last day of Canada
Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 11558

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: