Toronto - Dag 2 Excursie Niagara Falls - Reisverslag uit Toronto, Canada van Madelief - WaarBenJij.nu Toronto - Dag 2 Excursie Niagara Falls - Reisverslag uit Toronto, Canada van Madelief - WaarBenJij.nu

Toronto - Dag 2 Excursie Niagara Falls

Blijf op de hoogte en volg Madelief

07 Augustus 2015 | Canada, Toronto

120 km in de zuidelijke richting van Toronto liggen de beroemde Niagara Falls (Watervallen).
Een shuttle busje haalde mij op, zo'n 18 man zijn we oppad gegaan.
Mooi weer, 27 graden.
Foto's gemaakt bij de Niagara Falls
Daarna op een boot gestapt, iedereen kreeg een poncho zo ook ik, maar ipv boven te gaan staan bleef ik beneden.
Iets minder druk, niet minder mooi, maar wel kletsnat eruit gekomen.
In het hotel Sheraton 5-sterren een luxe lunch gekregen.
Uitzicht was prachtig op de watervallen, de stad en de brug naar de USA toe.
Verder gereden en daar een stadje ingeweest.
Tegen de avond terug in het hotel.

Mijn hotel is goed, ik slaap goed, maar mijn vermoeidheid is nogsteeds erg aanwezig door de antibiotica.

Morgen laatste dag in Toronto huh in Cananda.
Planning voor morgen: uitslapen:-)

Ps... jullie krijgen mijn wist je datjes tegoed, altijd fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Canada 2015

Reisverslag Canada

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2015

Wist je dat? Eten

07 Augustus 2015

Wist je dat? Groepstour

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Hotels

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Vancouver

07 Augustus 2015

Last day of Canada
Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 11630

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: