Wist je dat? Tijdens Hotels - Reisverslag uit Centennial Park, Verenigde Staten van Madelief - WaarBenJij.nu Wist je dat? Tijdens Hotels - Reisverslag uit Centennial Park, Verenigde Staten van Madelief - WaarBenJij.nu

Wist je dat? Tijdens Hotels

Blijf op de hoogte en volg Madelief

07 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Centennial Park

Wist je dat...?? Hotels
Wist je dat...??
Wist je dat...?? Bij sommige hotels zelfs naald en draad + strijkijzer en-plank erbij kreeg?
Wist je dat...?? Mijn mooiste hotelkamer Queen-room in Victoria was?
Wist je dat...?? Ik in mijn eerste en laatste hotel het beste hebt geslapen Century Spa & Plaza en Sandman
Wist je dat...?? Ik in sommige hotels geen waterkoker en koelkast had en dat miste?
Wist je dat...?? Ik mijn water het in de waterkoker deed, koste mij geen geld:))
Wist je dat...?? Ik kokend water in een plastic flesje deed?, uiteraard dom: plastic flesje krom, wel handig gebruikbaar!
Wist je dat...?? De douche in een hotel bij niemand werkte?, gelukkig nam ik iedere dag een bad.
Wist je dat...?? Bij een hotel in een bad zat wat erg aan de kleine kant was? Erg smal.
Wist je dat...?? Ik in sommige hotelkamers twee bedden had van 1,5 persoon?



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Centennial Park

Canada 2015

Reisverslag Canada

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2015

Wist je dat? Eten

07 Augustus 2015

Wist je dat? Groepstour

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Hotels

07 Augustus 2015

Wist je dat? Tijdens Vancouver

07 Augustus 2015

Last day of Canada
Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 11548

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: