Wist je dat? Tijdens Hotels - Reisverslag uit Centennial Park, Verenigde Staten van Madelief - WaarBenJij.nu Wist je dat? Tijdens Hotels - Reisverslag uit Centennial Park, Verenigde Staten van Madelief - WaarBenJij.nu

Wist je dat? Tijdens Hotels

Blijf op de hoogte en volg Madelief

07 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Centennial Park

Wist je dat...?? Hotels
Wist je dat...??
Wist je dat...?? Bij sommige hotels zelfs naald en draad + strijkijzer en-plank erbij kreeg?
Wist je dat...?? Mijn mooiste hotelkamer Queen-room in Victoria was?
Wist je dat...?? Ik in mijn eerste en laatste hotel het beste hebt geslapen Century Spa & Plaza en Sandman
Wist je dat...?? Ik in sommige hotels geen waterkoker en koelkast had en dat miste?
Wist je dat...?? Ik mijn water het in de waterkoker deed, koste mij geen geld:))
Wist je dat...?? Ik kokend water in een plastic flesje deed?, uiteraard dom: plastic flesje krom, wel handig gebruikbaar!
Wist je dat...?? De douche in een hotel bij niemand werkte?, gelukkig nam ik iedere dag een bad.
Wist je dat...?? Bij een hotel in een bad zat wat erg aan de kleine kant was? Erg smal.
Wist je dat...?? Ik in sommige hotelkamers twee bedden had van 1,5 persoon?