Aftellen Een paar dingen regelen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Madelief - WaarBenJij.nu Aftellen Een paar dingen regelen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Madelief - WaarBenJij.nu

Aftellen Een paar dingen regelen!

Blijf op de hoogte en volg Madelief

23 April 2014 | Nederland, Nederland

Het aftellen is echt begonnen!

Zomertijd is in gegaan.
Buiten is het steeds lekkerder weer. Het zonnetje schijnt.
Pasen is geweest. Al twee maanden stage voorbij. Nog een paar vrije dagen.
WK voetbal. Tijd gaat snel.

Inmiddels heb ik een lijst gemaakt. Nog te kopen, en natuurlijk niet-vergeet-inpak lijst.

Van de week twee belangrijke dingen gekocht, na uitstel van ruim 9 maanden.
Tweede camera - dit is een compactcamera zowel boven als onderwater tot 18m diep te gebruiken.
Een mini backpackrugzak voor overdag.
Twee vliegen in één klap geslaagd!

Nog alleen EHBO-set compleet maken..!




  • 01 Juli 2014 - 11:23

    Oma:

    bel nog. Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 11665

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: