Morgen/zaterdag richting NL vliegen - Reisverslag uit Camperdown, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu Morgen/zaterdag richting NL vliegen - Reisverslag uit Camperdown, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu

Morgen/zaterdag richting NL vliegen

Blijf op de hoogte en volg Madelief

01 Augustus 2014 | Australië, Camperdown

Morgen/zaterdag 02/08 gaat mijn vliegreis beginnen richting Nederland. Helaas Australië verlaten...
De reis wordt onderbegeleiding uitgevoerd: ambulance-rolstoel-business klass-ligtaxi met hulp.
Ik vlieg met Britisch Airways Sydney-Londen. Londen wachten dan naar Brussel. Brussel ligtaxi naar huis van oom&tante.
Vanaf de 2e week pas thuis verzorgd worden door mijn oma.

Nog 14dagen antibiotica slikken en kan ik weer lopen!

Bedankt voor dit jaar met het meelezen van mijn reis & avonturen.
Ik hoor en ziet jullie graag volgend jaar terug. Nieuwe kansen & avonturen. Australië 2.

  • 04 Augustus 2014 - 14:41

    Madelief :

    Vanaf Londen met ligtaxi via tunnel naar mijn oom&tante. Gisteren om 13.00uur aangekomen in NL.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 870
Totaal aantal bezoekers 11643

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: