Great Ocean Road (Mel to Adelaide) - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu Great Ocean Road (Mel to Adelaide) - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road (Mel to Adelaide)

Blijf op de hoogte en volg Madelief

13 Juli 2014 | Australië, Adelaide

Trip/Excursie Melbourne naar Adelaide
Drie dagen met een groep reizen. De groep was heel erg klein inclusief mijzelf + gids 4 man. Twee meiden 1 20 jaar uit Zwitserland en 1 27 jaar uit Denemarken.
Vrijdag 11/07
vetrokken we in een klein (20pers busje) wel zo'n 5 keer tussenstops. Bij een surfplek, rotsen, zee, vuurtoren, Twelve Apostelen met zonsondergang 16.45u heel erg mooi.
Eerste koala beer in het wild gezien.
Eten was erg lekker wraps met kip en veel groente tomaat-komkommer ect.. Make selfservice. Avond pizza. We sliepen in een huisje bij Twelve Apostelen.

Zaterdag 12/07
Heerlijk ontbijt gewoon bruin brood. Langs Twelve Apostelen, zee. Broedplaats voor walvissen. Naar supermarkt geweest 6 kiwi's voor 2ausdollar is 1,38euro zegmaar. En 5 sinaasappels voor 1,90ausdollar is 1,31euro dit is een stuk goedkoper en heerlijk.
Mijn eerste echt Aussie koekjes gekocht TimTam super lekker.
(Chocoladekoekjes)
Lunch zelfgemaakt wraps uh bruinbrood met ham, sla, komkommer ect..
Emoe gezien.
Daarna naar een National Park Grampian. Heel mooi kangaroe's en zelfs baby's. Heel mooi.
Slapen bij het park op een camping (stacarvan iets groter).

Zondag 13/07
Ontbijten en vertrokken naar een groot gebied waar bosbranden in de zomer veel voorkomt. Mooi gebied, zonde om te zien.. Bomen zijn zwart, er groeid wel veel groen.
Rotsen naar boven klimmen... (Voel je hem aankomen). Een kwart rotsen geklommen. Ik was moe en mijn groep ging verder spraken we af. Ik alleen naar beneden... Pats.. Een harde klap op mijn rug tegen een rots... Met veel pijn en moeite naar busje gelopen. Pijnstillers en gel pijn zakte iets.
Middag lunch bruinbrood zelfde als hierboven. We aten laat.
Rond een uur of 19.30u in hostel Adelaide.

Alle drie de dagen was het koud-regenachtig-af en toe de zon-veel regenbogen-rond de 10-13graden, maar veel wind. Thermokleding is goed:))
2 dagen geslapen met z'n 3 in een kamer.

In dit hostel een wifi kaart gekocht.
Morgen alleen een dagje Adelaide city met gratis fiets:-)

See you

  • 13 Juli 2014 - 22:22

    Floor:

    Mooi dat je naar je zin heb.
    Heel veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 11659

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: