Vliegen -Adelaide to Alice Springs- - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu Vliegen -Adelaide to Alice Springs- - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Madelief - WaarBenJij.nu

Vliegen -Adelaide to Alice Springs-

Blijf op de hoogte en volg Madelief

15 Juli 2014 | Australië, Alice Springs

Vanochtend vroeg de wekker, jaja vliegen. Om 07.45u uit mijn hostel naar de bus in de stad gelopen. In de regen. Jahoor, Madelief en de bus.... Goede bus, verkeerde kant op. Dus een extra rondje gratis door de stad met de bus mee. Daarna voor studentenkorting verder reizen naar het vliegveld. Pfff.. Net optijd 09.15u aankomst voor inchecken en 10.00u in de lucht. 12.00u aangekomen in Alice Springs. Droog, rood, warm, zonneschijn. "Welkom in de woestijn". 20-25graden met de bus naar hostel. Ik slaap met 5 andere meiden op een kamer even wennen...

Morgen begint mijn tour 3dagen, uitdaging met mijn been en rug. No worries:-) niet bereikbaar. Daarna zien jullie weer een verhaaltje verschijnen. Zelfde hostel na de tour.


  • 15 Juli 2014 - 10:37

    Oma:

    Lieve Madelief,
    Wat een pech dat de bus de verkeerde kant opging, maar gelukkig je hebt vliegtuig gehaald.
    Duim en denk liefdevol aan je dat het beter gaat met je rug en been, dat het mag helpen.
    Fijne dagen in de woestijn met deze nieuwe groep van 5 meiden. Wel wennen met
    z'n allen op 1 kamer slapen. Daaag Lieverd, Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Reisverslagen Aussie; Australië, Canada Mijn reis, mijn uitdaging, mijn ontdekking. Mijn avontuur.

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 11660

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Canada 2015

08 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Australië Mijn Droomreis

Landen bezocht: